»Namreč že dolgo čakamo to našo drugo cev predora, medtem ko so Avstrijci že globoko v Karavankah.«
»Za nas ni sprejemljivo nikakršno odlašanje, ne za Dars, za državo in ne za uporabnike, ki se dnevno vozijo po predorski cevi in pogosto občutijo ozko grlo na prometni povezavi med Slovenijo in Avstrijo.«
»Šele po koncu te faze pa bo Dars izdal sklep o izboru izvajalca za gradnjo druge cevi karavanškega predora, a so pritožbe mogoče tudi na ta sklep.«
»Sledi še obnova prve cevi, skupaj z avstrijskimi partnerji jo bomo obnavljali približno dve leti, tako da bo leta 2027 promet normalno stekel po obeh ceveh.«
»Velike težave smo imeli na 700 metrov, ko smo imeli nekoliko večji udor vode, pa tudi geologija je bila slaba. Ampak v drugi cevi smo bili na to pripravljeni, prva cev deluje tudi kot drenaža.«
»Pričakujemo, da jo bo predložil že prej in takoj potem ga bomo uvedli v delo. To pričakujemo še ta mesec, začetek gradnje pa marca.«
»Menimo, da so vse težave obvladljive in imamo usposobljenega izvajalca z bogatimi izkušnjami, kar je ključno.«
»Velik del te druge proge bo skozi tri najdaljše predore praktično že zgrajen.«
»1. junija 1991 je ob odprtju prve cevi prvi prevozil predor turški državljan in danes po več kot 30 letih skupaj s turškim partnerjem uspešno prebijamo drugo cev.«
»Zmagali smo na razpisu.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju