»Namreč že dolgo čakamo to našo drugo cev predora, medtem ko so Avstrijci že globoko v Karavankah.«
»Šele po koncu te faze pa bo Dars izdal sklep o izboru izvajalca za gradnjo druge cevi karavanškega predora, a so pritožbe mogoče tudi na ta sklep.«
»Ta trenutek se dela na drugem tiru izvajajo s polno paro (...) Tukaj je izvrtanih 600 metrov predorske cevi in 400 metrov servisne cevi, na trasi pa je izvrtanih že več kot tri kilometre vseh predorov. Leto 2026 bo tako ujeto in takrat bomo odprli drugi tir, ki bo polno funkcionalen.«
»Velik del te druge proge bo skozi tri najdaljše predore praktično že zgrajen.«
»Za nas ni sprejemljivo nikakršno odlašanje, ne za Dars, za državo in ne za uporabnike, ki se dnevno vozijo po predorski cevi in pogosto občutijo ozko grlo na prometni povezavi med Slovenijo in Avstrijo.«
»V servisni cevi predora Lokev se je dnevno na enem čelu izkopalo približno pet metrov kalote predora. Ker je izkop predora potekal iz dveh smeri, govorimo torej o 10 metrih kalote predora na dan. V servisni cevi predora Beka pa se je pred kratkim naletelo na večji kraški pojav, ki je zadnji mesec upočasnil napredke pri gradnji. Povsem naključno se je zdaj mesto preboja zgodilo v kraški jami, ki je tudi najdaljša kraška jama, ki je bila odkrita in je dolga kar 600 metrov. Trenutno poteka sanacija kraške jame.«
»1. junija 1991 je ob odprtju prve cevi prvi prevozil predor turški državljan in danes po več kot 30 letih skupaj s turškim partnerjem uspešno prebijamo drugo cev.«
»Nova cev predora Učka, dolga 5,6 kilometra, bo ena najmodernejših v Evropi.«
»Sledi še obnova prve cevi, skupaj z avstrijskimi partnerji jo bomo obnavljali približno dve leti, tako da bo leta 2027 promet normalno stekel po obeh ceveh.«
»Velike težave smo imeli na 700 metrov, ko smo imeli nekoliko večji udor vode, pa tudi geologija je bila slaba. Ampak v drugi cevi smo bili na to pripravljeni, prva cev deluje tudi kot drenaža.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju